PDA

View Full Version : Good luck guys


Jules18
01-07-2012, 06:00 AM
Rep the AFC South today will ya? We are starting to get a bad rep as a division lately. A playoff win is due again.

Hey, don't get too down on the loss to the Colts either. It's divisional. It happens and the Colts even nearly came back to give the Pats a huge scare in Foxboro and nearly beat the Steelers. In 2006 the Colts won the SB but lost to each division rival on the road. Speaking of 2006, I remember an underrated Colts team not playing their best football heading into the playoffs and being the third seed. They ended up beating a 9-7 WC team. They also ended up then traveling to Baltimore a week later who was the second seed.:kitten:

Just saying. Anything can happen.

I do think the Texans win this today. The place should be nuts.

Have a great time today guys. Hope for a win. I think the Texans D will be huge today.

Thorn
01-07-2012, 06:06 AM
Thanks. I guess. Yall have kicked our ass enough to warranta bit of skeptisim here. Pardon my typein, I don't seem to be sober. After all that's happened between us, considering our history, thank's anyway but I'm not impressesed.

Jules18
01-07-2012, 06:10 AM
Thanks. I guess. Yall have kicked our ass enough to warranta bit of skeptisim here. Pardon my typein, I don't seem to be sober. After all that's happened between us, considering our history, thank's anyway but I'm not impressesed.
:toropalm:

This explains it. Was just wishing you luck and I said congrats after you won the AFC South.

I actually am excited about this game. I mean no harm, no troll here if thats what you imply.

I honestly like the Texans probably the most out of all the AFC playoff teams.

Thorn
01-07-2012, 06:17 AM
this appeqrs to be one of those internet conversations I'll lose not matter what I say. In any case, thanks for the well wishes. I have nightmares o Paten Manning agsinst our old defense. (pre Wade Phillips) Please escusem me while I thank you for you well wishes, but hope we kcik whats left of your ass next year.

By the way, now that I've been an asshole aobut all this, what do you think about Manning being resigned as a player/coach. I know this is just a rumor, but was wondering aobut your thouths on it.

Sorry for the missplessling. LOL

Jules18
01-07-2012, 06:20 AM
this appeqrs to be one of those internet conversations I'll lose not matter what I say. In any case, thanks for the well wishes. I have nightmares o Paten Manning agsinst our old defense. (pre Wade Phillips) Please escusem me while I thank you for you well wishes, but hope we kcik whats left of your ass next year.

By the way, now that I've been an asshole aobut all this, what do you think about Manning being resigned as a player/coach. I know this is just a rumor, but was wondering aobut your thouths on it.

Sorry for the missplessling. LOL

LOL

It's late and I can't sleep at the moment so I came on here to check out the buzz. I am excited about the playoffs even if the Colts are not in it. I never hated the Texans either. If people want to ignore me move on. I mean you all will be antsy waiting for this game, I know it!!!! But, you all win I believe it.

Be fair though, the Texans kicked the crap out of the Colts the last two years in Houston.

As for Peyton. No clue what happens here. It almost seems like it might be time to rebuild it all and Irsay might have implied it after the Polians fired. I don't know. I am a big Andrew Luck fan and I think he is someone you must draft no matter what though. This team has some issues and a lot of FAs too.

BTW Wade always gave Peyton issues ANYWAY. The Texans scared me going into this year before I even knew about Manning. I knew Wade would turn stuff around. I did not think it would happen so soon though.

Jules18
01-07-2012, 06:24 AM
Okay I'm out. Good luck and have a blast.

Oh and Thorn, get some sleep!!!;):kingkong:

Thorn
01-07-2012, 06:26 AM
You guys need more help than just a QB. the Texans did the same shit years ago, drafting he whose name shall not be mentioned in thier very first draft. Games are won at the line. All teqams, yours and mine, need better linemen not fancy QBs. Just muy opinion of course.

AnthonyE
01-07-2012, 06:35 AM
Rep the AFC South today will ya? We are starting to get a bad rep as a division lately. A playoff win is due again.

Hey, don't get too down on the loss to the Colts either. It's divisional. It happens and the Colts even nearly came back to give the Pats a huge scare in Foxboro and nearly beat the Steelers. In 2006 the Colts won the SB but lost to each division rival on the road. Speaking of 2006, I remember an underrated Colts team not playing their best football heading into the playoffs and being the third seed. They ended up beating a 9-7 WC team. They also ended up then traveling to Baltimore a week later who was the second seed.:kitten:

Just saying. Anything can happen.

I do think the Texans win this today. The place should be nuts.

Have a great time today guys. Hope for a win. I think the Texans D will be huge today.

Hey, thanks for stopping buy and wishing us well. We're all stoked to be in this position. It's a shame y'all wouldn't let us sniff playoffs throughout the last 10 years, but it's cool. I'll forgive you because you seem like a nice guy.

Go Texans!

P.S. Whenever the Colts are in the playoffs, I usually root for them. Can't stand y'all during the regular season though. :cutthroat:

Vinnie
01-07-2012, 06:43 AM
Hell freaking yeah! Drunk Thorn at 5:30 in the morning? I think I'll go chug a beer for breakfast!

Kthx
01-07-2012, 11:14 AM
Someone should really sticky this thread lol.

rush2112mn
01-07-2012, 11:31 AM
Thanks......

We need to rep the AFC South....big time.....

axman40
01-07-2012, 11:34 AM
Thanks......

We need to rep the AFC South....big time.....
Or get really drunk!
:toropalm:

Malloy
01-07-2012, 01:35 PM
What are the odds of Thorn being ready and soberish for the 4pm game ? :)

fiasco west
01-07-2012, 03:32 PM
What are the odds of Thorn being ready and soberish for the 4pm game ? :)

I wonder does Thorn drink after the game to wash the pain away or after the game to celebrate? I sure hope it is the latter!

mattieuk
01-07-2012, 03:37 PM
Thanks. I guess. Yall have kicked our ass enough to warranta bit of skeptisim here. Pardon my typein, I don't seem to be sober. After all that's happened between us, considering our history, thank's anyway but I'm not impressesed.

Lol...Thorn! :toropalm:

This response could not be funnier. Hope you're sober enough to enjoy the game buddy!

mattieuk
01-07-2012, 03:38 PM
What are the odds of Thorn being ready and soberish for the 4pm game ? :)

Less likely than Matt Schaub suiting up and running out to lead the Texans today!