PDA

View Full Version : Texas A&M CFO calls Aggie Pres "a putz" on message board


Vinny
11-29-2011, 11:59 PM
COLLEGE STATION – The chief financial officer of Texas A&M’s athletics department admitted Tuesday afternoon that he has criticized A&M president R. Bowen Loftin and called him names under an alias on the popular website TexAgs.com.

Jeff Toole, who also serves as the school’s senior associate athletic director, described Loftin as a “putz” and a “hopelessly underqualified puppet” over the summer under the alias UtayAg.

Toole was outed Tuesday on the website by a poster dubbed “iPanic” who searched UtayAg’s posting history, and found one from more than a year ago where UtayAg identified himself as the CFO of A&M athletics.

“I was posting what I thought was an anonymous opinion,” Toole said Tuesday afternoon, adding of his prior admittance of his job as A&M athletics CFO under the UtayAg handle, “That slipped my mind.”http://blog.chron.com/aggies/2011/11/aggies-athletics-cfo-admits-to-calling-am-president-putz/

Dutchrudder
11-30-2011, 12:03 AM
Yeah, the entire university is kind of spiraling out of control. A lot of the leadership needs to be replaced, from the AD to the Pres, there are a lot of morons running that school right now... I kind of wish I could transfer my degree to another school and be done with it.

ChampionTexan
11-30-2011, 12:04 AM
http://blog.chron.com/aggies/2011/11/aggies-athletics-cfo-admits-to-calling-am-president-putz/

http://cdn.pimpmyspace.org/media/pms/c/3h/kt/rs/nny-maroon.jpg

Ole Miss Texan
11-30-2011, 03:33 PM
http://cdn.pimpmyspace.org/media/pms/c/3h/kt/rs/nny-maroon.jpg

HAHA, that's hilarious!

Guess we all need to be careful around here, eh!?

PS - ChampionTexan is really Bowen Loftin. Sorry, but I had to spill the beans. :thisbig:

ChampionTexan
11-30-2011, 03:39 PM
HAHA, that's hilarious!

Guess we all need to be careful around here, eh!?

PS - ChampionTexan is really Bowen Loftin. Sorry, but I had to spill the beans. :thisbig:

You're a putz. :specnatz:

Pantherstang84
12-03-2011, 03:10 PM
At least the dude wasn't lying. Loftin is a putz.

Texan4Ever
12-04-2011, 12:14 AM
Jeff Toole was aptly named. Toole = Tool

steelbtexan
12-04-2011, 12:54 AM
Yeah, the entire university is kind of spiraling out of control. A lot of the leadership needs to be replaced, from the AD to the Pres, there are a lot of morons running that school right now... I kind of wish I could transfer my degree to another school and be done with it.

Hey Dutch, I supported A&M moving to the SEC, although I supoort the Sherman firing, I question whoever is in charge of hiring A&M's next HC. If they hire the right HC we could be looking at a UT/A&M NC game in the near future.

How cool would that be?

That comimg from a UT fan.

Kinda like my dream of an Astros vs Rangers WS. LOL

Umlimited marketing prospects. Unfortunately the BOR will probably Good Ole boy it up. Gotta give it to them though their going for it.