PDA

View Full Version : Michael Irvin comes out on cover of gay magazine


stingray
07-12-2011, 01:21 PM
He appears on the cover... :kitten:

http://a.espncdn.com/photo/2011/0712/dal_irvin_outmag_200.jpg

http://espn.go.com/dallas/nfl/story/_/id/6760900/former-dallas-cowboys-player-michael-irvin-gay-magazine-equality

Allstar
07-12-2011, 01:31 PM
lol @ misleading title :)

Double Barrel
07-12-2011, 02:24 PM
He's like...."happy"....right? :um:

HoustonFrog
07-12-2011, 02:28 PM
Good for him. I'm a fan of athletes who will stand for causes. Doesn't bother me at all.

Cjeremy635
07-12-2011, 02:33 PM
WTF? Just because he's doing a cover shoot to talk about his "gay brother" doesn't mean that he had to do a gay sensual pose. That shit right there will get your ass kicked where I'm from. All that's missing is him sucking on his finger or looking back over his shoulder making the tiger sound.

But hey, to each there own. :butterfly:

HOU-TEX
07-12-2011, 02:47 PM
lol

DBCooper
07-12-2011, 03:23 PM
All that's missing is him sucking on his finger or looking back over his shoulder making the tiger sound.



You'd like that, huh?

chicagotexan2
07-12-2011, 03:23 PM
[QUOTE=Cjeremy635;1722969]WTF? Just because he's doing a cover shoot to talk about his "gay brother" doesn't mean that he had to do a gay sensual pose.

Exactly. This is as symbolically dumb as as a slut walk. What was that thing about and something and steers in Texas?

Cjeremy635
07-12-2011, 03:35 PM
You'd like that, huh?

Heck ya, I like the tiger sound!

DBCooper
07-12-2011, 03:36 PM
Heck ya, I like the tiger sound!

Lol

brakos82
07-12-2011, 03:38 PM
This thread went from normally awkward to awkward awkward.... :backsout:

Cjeremy635
07-12-2011, 03:39 PM
[QUOTE=Cjeremy635;1722969]WTF? Just because he's doing a cover shoot to talk about his "gay brother" doesn't mean that he had to do a gay sensual pose.

Exactly. This is as symbolically dumb as as a slut walk. What was that thing about and something and steers in Texas?

LMAO.....you mean this?

http://www.youtube.com/watch?v=rmeDlfk2aYc

chicagotexan2
07-12-2011, 04:01 PM
[QUOTE=chicagotexan2;1723009]

LMAO.....you mean this?

http://www.youtube.com/watch?v=rmeDlfk2aYc

Ding ding ding.

Next Troy Aikman should come out against racism and appear on the cover of King Magazine in black face.

Double Barrel
07-12-2011, 05:42 PM
Exactly. This is as symbolically dumb as as a slut walk. What was that thing about and something and steers in Texas?

LOL! My brother just ranted to me about the "slut walk" today. I'd never heard of it, and my mind is still missing the logic of wanting respect by disrespecting yourself...

Honoring Earl 34
07-12-2011, 05:58 PM
Rumor is a certain ex UT QB got a magazine from the mailbox and thinks Irvin can make ca comeback ... at TE .

Dutchrudder
07-13-2011, 01:15 AM
LOL! My brother just ranted to me about the "slut walk" today. I'd never heard of it, and my mind is still missing the logic of wanting respect by disrespecting yourself...

This is an excellent documentary on the topic entitled 'The March of Shame (http://www.youtube.com/watch?v=4MM3KkF5urY)'

TimeKiller
07-13-2011, 09:01 AM
He's not gay, he's glistening...

IDEXAN
07-13-2011, 09:30 AM
This obviously isn't an endoresemnt of a lifestyle, but a sentimental statement/memory about his brother.
The thing is gays for decades have been trying to equate their "movement"
as comparable to the civil rights movement of blacks in this country, which of course is preposterous and insulting to most blacks.

HoustonFrog
07-13-2011, 09:42 AM
This is an excellent documentary on the topic entitled 'The March of Shame (http://www.youtube.com/watch?v=4MM3KkF5urY)'

Yeah we called it the "Walk of Shame" in college and it included a girl wearing your boxers and fraternity party shirt while carrying her clothes from the night before across the parking lot.

BigTimeTexanFan
07-13-2011, 10:00 AM
Shocking. A cowboy appearing on the cover of a gay men's magazine.

chicagotexan2
07-13-2011, 02:32 PM
Shocking. A cowboy appearing on the cover of a gay men's magazine.

I'm just surprised he wasn't doing lines of coke off Troy Aikmans taint while Soft Cells "Tainted Love' was playing in the background.

Cjeremy635
07-13-2011, 02:44 PM
I'm just surprised he wasn't doing lines of coke off Troy Aikmans taint while Soft Cells "Tainted Love' was playing in the background.

LMAO! Nice one.......:ahhaha:

The1ApplePie
07-13-2011, 02:52 PM
WTF? Just because he's doing a cover shoot to talk about his "gay brother" doesn't mean that he had to do a gay sensual pose. That shit right there will get your ass kicked where I'm from. All that's missing is him sucking on his finger or looking back over his shoulder making the tiger sound.

But hey, to each there own. :butterfly:

If you're gonna be on the cover of a gay men's mag, you might as well go balls out.

HOU-TEX
07-13-2011, 02:56 PM
I'm just surprised he wasn't doing lines of coke off Troy Aikmans taint while Soft Cells "Tainted Love' was playing in the background.

:spit: Wow!

StarStruck
07-15-2011, 02:56 PM
:wow:Not bad for a 45 year old man.

chicagotexan2
07-18-2011, 10:24 AM
:wow:Not bad for a 45 year old man.

you get sprung?

StarStruck
07-18-2011, 02:23 PM
you get sprung?

Substitute the springs for bulging eyes. Wow remains!