PDA

View Full Version : Okay..Tix Are A Month Away From Showing Up So...


Drew_Smoke
06-11-2010, 08:05 PM
Let's play "what the gift will be this year."

The apron was kinda kewl. The flag was very kewl.

The bitnessman stuff was not.

Anyone wanna venture a guess?

Craig.
06-11-2010, 08:08 PM
$5 gc to Sheriff Blaylock's.

thunderkyss
06-11-2010, 08:26 PM
I'm betting it will be a racist halmark card.

HouSportsWriter
06-11-2010, 09:19 PM
I'm betting it will be a racist halmark card.

i bet it a singing hallmark card saying


sing this out loud

bob *mcnair* the baller .....yes im rich i fooled yall into buying my sheeettttt.i made yall spend 10 thousand dollars to bye stuped texans tix.raisedddddd the prices of every thing...made yall pay for nose bleeds sections 25 cents per tishue pleaseeeee....hope you learned your leason of being stupeddddd
save your money and buy a tv







hahahahahhahah

JB
06-11-2010, 09:24 PM
NO. Not funny at all...

Try a different line.

Texan_Bill
06-11-2010, 09:54 PM
Let's play "what the gift will be this year."

The apron was kinda kewl. The flag was very kewl.

The bitnessman stuff was not.

Anyone wanna venture a guess?

I hope it's 10 x's "Dallas Still Sucks" t-shirts... :D

Any word from your buddy on some more of those? I'm good for at least another 10.

JB
06-11-2010, 10:02 PM
I hope it's 10 x's "Dallas Still Sucks" t-shirts... :D

Any word from your buddy on some more of those? I'm good for at least another 10.

I would probably take ten of those myself...:doot:

gary
06-11-2010, 10:03 PM
i bet it a singing hallmark card saying


sing this out loud

bob *mcnair* the baller .....yes im rich i fooled yall into buying my sheeettttt.i made yall spend 10 thousand dollars to bye stuped texans tix.raisedddddd the prices of every thing...made yall pay for nose bleeds sections 25 cents per tishue pleaseeeee....hope you learned your leason of being stupeddddd
save your money and buy a tv







hahahahahhahahDude, tone it down some for some this might be a bit over the top.

Texan_Bill
06-11-2010, 10:05 PM
I would probably take ten of those myself...:doot:

I'm the proud owner of two... Now, because of showing them off, I have requests. So, with that said, PM and bug the shite out of Roc (who's only 21 :rolleyes:) till his buddy produces a bunch more.


:texanbill:

JB
06-11-2010, 10:12 PM
I'm the proud owner of two... Now, because of showing them off, I have requests. So, with that said, PM and bug the shite out of Roc (who's only 21 :rolleyes:) till his buddy produces a bunch more.


:texanbill:

Damn right! I guess I'll bug the hell out of him until he concedes to my begging!

Drew_Smoke
06-11-2010, 10:29 PM
LOL...forgot about this. I will look his addy up and find out the 411.

Joe Texan
06-11-2010, 10:48 PM
A Joe Texan Bobble head

HouSportsWriter
06-11-2010, 11:19 PM
slaton diveing for the fumble bobble head when you flick his head it says oh snap =d i wish i could change my name to bentate#43

SheTexan
06-12-2010, 08:42 AM
Well, since it has to be something that can slip into a Fed-X envelope, my guess will be a Texan banner of some sort. Just a guess, I have NO freaking idea.

Craig.
06-12-2010, 09:14 AM
A Joe Texan Bobble head

If that was it I'd paint a Tony Romo jersey on it and mail it to ya.

BIG TORO
06-12-2010, 10:22 AM
I hope it's 10 x's "Dallas Still Sucks" t-shirts... :D

Any word from your buddy on some more of those? I'm good for at least another 10.

Im wearing mine to the Dallas preaseason game!

Andrew6
06-12-2010, 07:41 PM
Maybe we'll get some of those ever elusive reliant bucks or a handy dandy texans trapper keeper again ;)

Texan_Bill
06-12-2010, 08:48 PM
Im wearing mine to the Dallas preaseason game!

I'm wearing one for the preseason game and the second one for the regular season game... :fingergun:

JB
06-12-2010, 08:49 PM
I'm wearing one for the preseason game and the second one for the regular season game... :fingergun:

I'm still hoping to get one.

Drew_Smoke
06-13-2010, 07:42 AM
Alrighty...Roc has the ball rolling. He's going out of town but we're gonna get together.

I assume they'll still be $10 but we'll see.

So..e-mail me at Andrew@SweetmomsBBQRub.com and tell me what you want and I will hit him up and see what he has.

And my shameless plug of the day....free shipping thru Father's Day on the rub. $15 gets you 2 (they are in 1 lb packages) of your choice. That would be her poultry rub or her regular pork/beef/whatever makes you happy prize-winning rub sent to you.

The website isn't finished so you can't buy thru there yet. E-mail me for more info if you like.

Thanks

Drew_Smoke
06-13-2010, 07:44 AM
Oh and I want my gift to be one of those leather office chairs. I saw some Cowgirl ones at Sam's a year or so ago for like $199 or $149? No Texans...and the only ones I see are $300+.

Please, Bob???

Dr2bKay
06-13-2010, 05:02 PM
Maybe we'll get some of those ever elusive reliant bucks or a handy dandy texans trapper keeper again ;)

I second the Reliant bucks. Those will come in handy more than those restaurant coupons. I might send a email suggesting that...:-)

NitroGSXR
06-29-2010, 04:14 PM
I second the Reliant bucks. Those will come in handy more than those restaurant coupons. I might send a email suggesting that...:-)

Have you used reliant bucks in the past? I thought they were called Texan bucks. How are these different? If the same as Texans bucks, can you give me your input on these? I'm still on the fence upon taking up the Texans $9 (cash money) for $10 (play money) bucks. I created a thread a while back but it wasn't as useful as I had hoped.

Christmas in July is rapidly approaching...YAY! I bet we get a knockoff pen set this year.

Dr2bKay
07-01-2010, 12:58 PM
The bucks thing is the same. It is cool if you really plan to buy a lot in the stadium. Find out the spots that accept them and use those vendors when you are in the stadium. If you do that you are cool. I normally only have my card (no cash) when I am at the games so I have to scout out those vendors that accept cards. It works for me.

TheBigpaki
07-05-2010, 12:14 PM
Let's play "what the gift will be this year."

The apron was kinda kewl. The flag was very kewl.

The bitnessman stuff was not.

Anyone wanna venture a guess?


Sweet we get a GIFT!!! Come on McNair you cheapskate, don't let me down now! Fingers crossed for Texans/Reliant bucks

Drew_Smoke
07-05-2010, 12:25 PM
Sweet we get a GIFT!!! Come on McNair you cheapskate, don't let me down now! Fingers crossed for Texans/Reliant bucks


LOL...you calling Bob a cheapskate is awesome. Thanks for the giggle...

Craig.
07-05-2010, 01:17 PM
I'm hoping it's not Texans Bucks or whatever. I'd like to see something useful outside the confines of Reliant Stadium.

Like a kegerator or a shark-tooth necklace.

NitroGSXR
07-05-2010, 01:36 PM
I'm hoping it's not Texans Bucks or whatever. I'd like to see something useful outside the confines of Reliant Stadium.

Like a kegerator or a shark-tooth necklace.

I'll take free money anyday!

TheBigpaki
07-05-2010, 03:06 PM
LOL...you calling Bob a cheapskate is awesome. Thanks for the giggle...

:sarcasm:

Craig.
07-05-2010, 05:03 PM
I'll take free money anyday!

I'm with you. I just don't want it to be red, white, and blue money inscribed with the phrase 'In Bob We Trust' that is legal tender only at Reliant.

NitroGSXR
07-05-2010, 05:14 PM
I'm with you. I just don't want it to be red, white, and blue money inscribed with the phrase 'In Bob We Trust' that is legal tender only at Reliant.

I'll take those over the binders that we're probably getting this year.

HouSportsWriter
07-05-2010, 05:51 PM
I would want this...more comfy lolhttp://ecx.images-amazon.com/images/I/41WZgbIBl%2BL.jpg

NitroGSXR
07-05-2010, 05:55 PM
I would want this...more comfy lolhttp://ecx.images-amazon.com/images/I/41WZgbIBl%2BL.jpg

Gift has to fit in a FedEx envelope along with your tickets.

HouSportsWriter
07-05-2010, 05:57 PM
Gift has to fit in a FedEx envelope along with your tickets.

Aww that would be one kick ass gift though ..