PDA

View Full Version : Matt Turk & Pittman


Norg
11-02-2008, 04:20 PM
Is it there time to go yes or NO ?????? Turk with is age and pittman with drug charges

and who would u like to see replace them and HOW Draft FA ???? off the streets

if we use our first round pick on a Killer Punter would yall be mad ????

Mari-OWNED!
11-02-2008, 04:23 PM
if we use our first round pick on a Killer Punter would yall be mad ????

Very.

I'm not opposed to drafting a punter, just no effin way in the 1st round.

TheIronDuke
11-02-2008, 04:24 PM
No, I wouldn't be mad if we used a first round pick on a punter.

TheIronDuke
11-02-2008, 04:24 PM
Actually, wtf kind of thread is this and are you mattschaub#8 or are you just brain dead?

gtexan02
11-02-2008, 04:24 PM
lol a 1st round pick on a punter? Classic

TheIronDuke
11-02-2008, 04:25 PM
I'd prefer to draft a deep snapper in the first then go punter in the second.

Mari-OWNED!
11-02-2008, 04:26 PM
Actually, wtf kind of thread is this and are you mattschaub#8 or are you just brain dead?

I think it's Al Davis.

TheIronDuke
11-02-2008, 04:30 PM
Is it there time to go yes or NO ?????? Turk with is age and pittman with drug charges

and who would u like to see replace them and HOW Draft FA ???? off the streets

if we use our first round pick on a Killer Punter would yall be mad ????

http://i170.photobucket.com/albums/u251/goopslinger/Funny_FAiL2.gif

http://i170.photobucket.com/albums/u251/goopslinger/fatladybike.gif

http://i170.photobucket.com/albums/u251/goopslinger/bikuj5.jpg

TheIronDuke
11-02-2008, 04:33 PM
if we use our first round pick on a Killer Punter would yall be mad ????

http://i170.photobucket.com/albums/u251/goopslinger/EpicFail02.jpg

http://i170.photobucket.com/albums/u251/goopslinger/Fail23.jpg

Thanks for giving me the opportunity to dust off some old fail pics I had laying around.

OzzO
11-02-2008, 04:36 PM
Is it there time to go yes or NO ?????? Turk with is age and pittman with drug charges

and who would u like to see replace them and HOW Draft FA ???? off the streets

if we use our first round pick on a Killer Punter would yall be mad ????

Alright, who allowed Casserly to log on?

mattieuk
11-02-2008, 04:36 PM
I'd prefer to draft a deep snapper in the first then go punter in the second.

I think it'd be a better idea to throw in our 3rd rounder, along with someone expendable like DeMeco, and trade up in the 1st, just to ensure we get the long snapper we need. Punter would obviously be the 2nd round, although, I'm not sure if there would be enough talent left by that stage.

Can we draft a new mascot to keep Toro company in the 4th round?

TheIronDuke
11-02-2008, 04:40 PM
I think it'd be a better idea to throw in our 3rd rounder, along with someone expendable like DeMeco, and trade up in the 1st, just to ensure we get the long snapper we need. Punter would obviously be the 2nd round, although, I'm not sure if there would be enough talent left by that stage.

Can we draft a new mascot to keep Toro company in the 4th round?

Gee, I don't know. Last I heard the water boy for Southern Montana Tech is pretty good so I'd like to snag him as early as possible. Gotta keep our star deep snapper hydrated.

Norg
11-02-2008, 04:45 PM
i guess i just trying to see where we go from here we got to have the best talent on all 3 phases of them game

and have yall seen i think SD Long snapper hes a beast giving a team A long field every punt is another peice of the puzzle IMO to win games

TheIronDuke
11-02-2008, 04:48 PM
i guess i just trying to see where we go from here we got to have the best talent on all 3 phases of them game

and have yall seen i think SD Long snapper hes a beast giving a team A long field every punt is another peice of the puzzle IMO to win games

Your command of the English language is exceeded only by your football knowledge good sir.

PapaL
11-02-2008, 04:53 PM
You folks are all wrong, we need to go with D Coordinator in the first and training/medical staff in the second.

*Sheesh*

Norg
11-02-2008, 04:56 PM
You folks are all wrong, we need to go with D Coordinator in the first and training/medical staff in the second.

*Sheesh*

i do think the training/medical staff has really stepped up there game tho

IlliniJen
11-02-2008, 06:32 PM
i do think the training/medical staff has really stepped up there game tho

Can you point me to the stats to prove this? How do they stack up in our division and the AFC in general.

It's important to gauge our med staff's staff in order to know what round we need to draft a team doctor and trainers.

Corrosion
11-02-2008, 09:18 PM
Is it there time to go yes or NO ?????? Turk with is age and pittman with drug charges

and who would u like to see replace them and HOW Draft FA ???? off the streets

if we use our first round pick on a Killer Punter would yall be mad ????

http://i193.photobucket.com/albums/z9/crazycraker42069/crack_pipe.jpg

AnthonyE
11-02-2008, 09:21 PM
Maybe we should give Owen Tolson a call?

awtysst
11-02-2008, 10:52 PM
Maybe we should give Owen Tolson a call?

How about Sean Landeta? He averaged over 43 yards per punt for his career?! Plus he used the old single bar punting helmet, and those are cool!

http://photos.upi.com/story/w/607936f6f2e7717b5a4f3ba2c6e9b82b/Longtime_NFL_punter_Sean_Landeta_retires.jpg

buddyboy
11-03-2008, 12:34 AM
At first I thought he was joking...because the idea is so absolutely absurd. Like, resigning Charley Caserly absurd.

But now...I'm not so sure if he was kidding or not...Unbelievable.