PDA

View Full Version : Thank You Cowboys


Drew_Smoke
08-22-2008, 09:36 PM
I personally am grateful that y'all kicked our arses up and down the field in the first half.

We needed it.

I wanna see some adjustments and a better showing in the 3rd.

Eight Gov
08-22-2008, 09:37 PM
Gotta agree with u there

J-Russ
08-22-2008, 09:38 PM
I'll play along.

Thank you Cowboys for kicking our ass today....

now hopefully this open Kubiak's eyes and he'll realize how much Reeves, Faggins, and Richard Smith suck and maybe, jusssst maybe, he'll can their ass.

Bring back the pink soap! But Replace Capers name with R.Smith.

TexansFight
08-22-2008, 09:38 PM
Richard Smith needs to be stripped of him DC duties and Ray Rhodes put in his place.

Porky
08-22-2008, 09:40 PM
Yup, it may be a knee jerk reaction, but this defense has too much talent, especially up front to suck this badly. I've been patient, but if this doesn't turn around, Smith has to go.

Thorn
08-22-2008, 09:41 PM
Yup, it may be a knee jerk reaction, but this defense has too much talent, especially up front to suck this badly. I've been patient, but if this doesn't turn around, Smith has to go.

I have a pork chop on that! LOL

J-Russ
08-22-2008, 09:42 PM
Smith is like a anchor, we'll trying to sail this ship up North, and he's justing holding our ass back South.

TexanFan881
08-22-2008, 09:43 PM
We should bring back Capers to be our D coordinator