PDA

View Full Version : Calling us Titans? 2:28


eric138
11-05-2006, 03:30 PM
WTF. rewind DVR to 2:28 when Drob was laying on ground. The CBS arsehats call us Titans..

:hunter:

bah007
11-05-2006, 03:32 PM
WTF. rewind DVR to 2:28 when Drob was laying on ground. The CBS arsehats call us Titans..

:hunter:

That's at least the 5th time he has done that.

And the other guy has called Eli "Peyton" at least 10 times.

TexanSam
11-05-2006, 03:33 PM
I remember hearing that. Rich Gannon's gotten a few of his words confused today. He's called Eli Peyton once or twice as well.

afcman
11-05-2006, 04:30 PM
CBS has been doing stuff like this for years.

JDizzle
11-05-2006, 04:31 PM
Two words : Rich Gannon. You can thank Derrick Brooks for that.

Titan "Tack" Fan
11-05-2006, 05:47 PM
Our names are really similar, but you think they could get it right. Good game today guys.

valleytexfan
11-05-2006, 05:48 PM
CBS has been doing stuff like this for years.

Yeah Steve Tasker is very guilty of stuff like this, too.

Texan Asylum
11-05-2006, 05:49 PM
Our names are really similar, but you think they could get it right. Good game today guys.
Thanks T-Fan...

The Pencil Neck
11-05-2006, 05:56 PM
Our names are really similar, but you think they could get it right. Good game today guys.

Thanks, man. What happened to you guys?

buckaroo_banzai
11-05-2006, 05:59 PM
i thought todays game was the "paytons" vs. the "titans":chicken:

Titan "Tack" Fan
11-06-2006, 04:39 PM
Thanks, man. What happened to you guys?

Jeff Fisher got outcoached, Vince played like crap, and our WR weren't catching anything.

TexansSeminole
11-06-2006, 04:43 PM
Jeff Fisher got outcoached, Vince played like crap, and our WR weren't catching anything.

Yea i watched the game Tack. It was getting nasty. VY pass to Bennett was DAMN pretty tho.

Titan "Tack" Fan
11-06-2006, 04:45 PM
Yea i watched the game Tack. It was getting nasty. VY pass to Bennett was DAMN pretty tho.

Yeah it was a thing of beauty.

the wonger need food
11-06-2006, 05:28 PM
They called Eli, Payton at least once.

gwallaia
11-06-2006, 05:44 PM
I always thought Nashville should have named their team the Smokies.

Porky
11-06-2006, 06:13 PM
I haerd at least 3 times Eli called Payton, and once the Texans were the Titans. Oh well. :brickwall

sakebomb
11-06-2006, 08:34 PM
I don't remember if they said it yesterday but my personal favorite is when they call us the "Texas". Dumb*****es.

Titan "Tack" Fan
11-06-2006, 08:50 PM
I always thought Nashville should have named their team the Smokies.

Gwallaia, i like your signature. The best band to ever walk the earth.

Mr. White
11-06-2006, 08:59 PM
I'm willing to cut Gannon some slack. He's a pretty good color guy. I really appreciated his Carr analysis. He only called us the Titans once...tells me he's learned from his mistakes.

Steve Tasker, on the other hand is a d-bag. It seems like we've been forcefed his crap for the past 5 years.

I remember the Oilers had a pretty good run when another former Raider (Todd Christensen) called our games. Hopefully we can keep Gannon around and history repeats itself.

HJam72
11-06-2006, 09:52 PM
WTF. rewind DVR to 2:28 when Drob was laying on ground. The CBS arsehats call us Titans..

:hunter:

I noticed that while watching, but I don't think there was any city or franchise thing going on there. He just got the words "Titan" and "Texan" mixed up. Guess his mouth runs faster than his brain. :rolleyes:

Hookem Horns
11-06-2006, 09:55 PM
Warren Moon also called the "Titans" the "Texans" during his number retirement at halftime in Nashville. This tends to be a common trend not only because of the name sounding similar but also due to both team's Houston connection.

HJam72
11-06-2006, 10:01 PM
Warren Moon also called the "Titans" the "Texans" during his number retirement at halftime in Nashville. This tends to be a common trend not only because of the name sounding similar but also due to both team's Houston connection.

Warren probably did it on purpose, because he was probably mad he didn't get to do that whole thing in Houston. :)

Titan "Tack" Fan
11-06-2006, 10:25 PM
Warren probably did it on purpose, because he was probably mad he didn't get to do that whole thing in Houston. :)

If he did it on purpose then he's a really good actor. Cause he looked embarassed as hell